Ett kort i från Rio.

Oj oj oj, längensen man plitade ner något här. Har inte orkat skirva något, och har väl inte direkt haft behovet av det heller.
Men nu får det bli några rader.
Livet är ganska gott nu, lever ju som sambo mer eller mindre nu, har lägenheten kvar dock, men vi talar om det då och då, att jag ska göra mig av med den. Hur trevligt som helst är det iaf, myser hela tiden, även om vi kanske kommit på kant då och då, så är det alldeles underbart.
Man inser nu, när hon finns nära mig, hur tråkigt livet var innan.
Annars är det mycket innebandy, går sådär bara, vi torskar gång på gång, men vi ser fram emot cupen i slutet av Feb, där vi förmodligen lär lägga ett antal matcher, fast vinna banketten. Det är nog en seger i säg. Hoppas de iaf.
Går lite trögt med träningen överlag, det känns också, men tänkte ta tag i det nu, lira lite boll och den biten.
Ska bli skönt..

Nehe, nu har jag inte tid längre, kärleken kommer snart och då måste jag vara redo=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade världens konstigaste dröm om dig tidigt i morse. Jag drömde att jag satt här och blev avis för att din bloggdesign var snyggare än min. Med roliga effekter och snygga bilder på dig.



Nu är det ju inte så, men det hade varit kul. Hmm.

2009-02-04 @ 14:30:24
Postat av: Widlund

Helvete Stene! Nästan sambo! Än finns det hopp för mänskligheten. Grattis!

2009-02-10 @ 15:20:21
URL: http://domdartva.blogg.se/
Postat av: Anna

The one and only I presume?!..

Either way, thanks for stopping by.

2009-02-10 @ 17:37:34
URL: http://annalici0us.blogspot.com
Postat av: Anna igen.



2009-02-10 @ 18:39:38
Postat av: Anna

Ehh??? Hur gick ovan till egentligen? Jag ångrade mig visst i sista minuten där haha!!



Answering Bell var dagens bästa tips. Den var mys den! Thx.

2009-02-10 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0