Save up all your tears.

Blogga- Ja det känns som om det var niohundrafyrtiotvåtusen år sen jag skrev, men nu fick jag lite sug kvar när jag sitter här och lyssnar på musik.¨Vad vore livet utan musik?  Nada.
Just nu skiner solen utanför vårat fönster, helt underbart är det att våren smygit sig fram och det är helt underbart att kläderna blir färre och färre ju mer tiden går. Speciellt när man jobbar, då är det som dag och natt jämförelsevis när det är kallt och snö, ett minne blott nu dock.
Min lilla Emmy och jag har köpt oss ett litet hus, på Kattrumpan.
Ska bli skönt att ha något som är vårt och som vi kan skapa efter vårat gemensamma tycke, även om Emmy hållerm est i dom trådarna då jag inte är en virtous på den biten. Huset iaf, är en lite röd stuga för två verkligen, 61 kvadrat som är mysig som få, med diskmaskin och tvättmaskin och en liten egen trädgård också, inte stor, men tillräckligt stor för att skötas. Sen en bredsida ned till Kattrumpan och havet, och ett halvkasst stenkast in till stan, livet blir inte bättre än så.
Så nu jobbar vi på att få Emmys lägenhet såld, och det är på ingång, och jag kan inte sluta förundras över hur mycket papper det är som ska skirvas på och ögnas igenom, men det så är det ju.
Men allt flyter på verkligen!

Hetaste vaxet just nu;
Keith Urban - Faster car
Keith Urban - Tu Compania
Cher - Save up all your tears
Keith Urban - Used to the pain
Ulf Lundell - Hon gör mig galen
Ulf Lundell - Rom i regnet
Lars Winnerbäck- Mareld

Håll till godo, och håll ögonen öppna för annars ser ni inget.

Kommentarer
Postat av: Widlund

Faan då blir vi grannar! Kanske jag kan få tillbaks min resväska då??

2009-05-15 @ 11:53:07
URL: http://domdartva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0