I´m too far from my personal Graceland.

Veckan har dragit igång igen, efter helgens bravader.
Känner mig oerhört pigg idag, kan vara för att helgen var lugn och städad. Det gynnar verkligen på Måndagsmorgonen.
I Fredags var det mys med Hon, en urtrevlig kväll med hämtkäk och allmänt mys och många skratt. Sen somnade vi så sakterligen framåt kvällen...
Lördagen spenderades på stan, inhandlade lite prylar som jag tyckte jag behövde och drev runt lite på stan och morsade på folk. Tog en öl på Harrys och laddade inför matchen emot DIF. Besökte även Dragsplåtchefen innan matchen och vi drog oss senare emot Harrys där vi bevittnade batljen, och det gick ju bra får an säga. Kanske inte världens bästa match, men vi gick ju segrande ur kampen med 0-1 och det räckte ju för att dra upp våra mungiper högt över öronen. Sen att blåvitt piskade skiten ut ellos gjorde ju inte ett skit. Det ser väldigt ljust ut nu, LEDIGHET;Chefen!
Vi fortsatte Lördagen med vin och öl, drog oss ner till Harrys där vi mest hängde hela kvällen i diverse baren. Roligast på kvällen var att T hängde på, inte ofta han är ute, men han höll hov ändå och roade oss mest hela tiden!
Men annars var det inte så mycket att ha, trångt och mycket folk, det blir lite halvjobbigt då. Men i övrigt var kvällen mycket trevlig. Och Söndagen var som vanligt, sova ut lite, dra sig ner till hallen för att döma och kort därefter DJa på matchen.. Som dom förövrigt la, men det kommer fler matcher som tur e.!
Missade ju också att man skulle dra tillbaka klockhelvete igår, men upptäckte det i sista stund, annars hae jag varit i hallen dryga timmen för den jag skulle vara där.
Tur verkligen!!
Ikväll innebandytränings match med maskinen Tulunda! Jag utlovar er 3 mål och 2 ass...

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh crap... Ibland vill jag bara rulla runt på golvet och titta på Letterman Show... Men att läsa din blogg är ju minst lika underhållande. Typ..



Är det värt att flytta för kärleken förresten? Du som går lite på rosa moln för tillfället :)

2008-10-28 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0