Run for your life.

Torsdagen är avklarad, i morgon är det Fredag men inte samma som en vanlig Fredag, ska nämligen jobba på Lördag.
Snäll som man är, så får man ju hjälpa firman som nån gång ska bli min, så då kan man få offra en Lördag. Det funkar.
Nu är guldet ännu närmare, bara tre ynka dagar fram tills det ska vara klart.
Känns helt sjukt verkligen att det vankas SM-guld, och det kommer bli ett sjuhelvetes firande.
Sen har man ju hört att det kommer blien rejäl överraskning för spelarna efter matchen... Ojoj, månne..
Det snackas också om 50 bussar ner emot Halmstad, 50 bussar!?!?! Det kommer bli en grym guldkaravan de, ojoj.
Det värmer i mitt hjärta det här, jag som en gång fostrades blå, dör nästan hellre än att inte se KFF spela hem sitt första guld.
Ikväll ska jag döma hockey, mer än så blir det inte en Torsdag som denna..
Men det är inte så pjåkigt ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0