Lick me into something like paradise.

Hua, ingen blogg på ett tag nu igen, är inte så sugen på det länge, vintern är här och man går in i någon form av dvala, man är inte ligga mycket på hugget, man är lite slöare och det är mörkt mest hela tiden.
Då tar såna här saker stryk, jag lever för sommaren, då finns det alltid saker att skriva om, men inte på vintern, då är det slut på tillställningar och aktiviter där det är värt att bloggas om...
Men men, jag leverar ändå, kanske i en skral skala, men det finns ändå där.
Torsdag och jag sitter här i mitt tillfälliga samboliv med Henne, min lägenhet renoveras ju febrilt just nu och den kommer bli tipptopp, så jag passade på att stuva in mig här, och prova på sambolivet, och jag måste säga att det är trevligt, men det har sina påfrestningar, som allt men i det stora hela är det bra...
Men på något sätt saknar jag mitt crib, men detta har sina klara fördelar också.
Jobbet rullar på, full fart i Moskogen, där det är kranar ochg liftar om vartannat, ren kaos överallt och dom kan verkligen inte planera, men det funkar ändå, även om det kan vara kaos då och då så flyter det på och jag natar någonstans att det är det viktigaste på ett sånt miljardbygge.
Det är iaf väldigt underhållande där ute, sköna lirare och många garv är vad det bjuds på, och sånt höjer ju givetvis stämningen ett snäpp, och det är ovärdeligt i vardagen...
Imorgon är det Fredag som sagt, och det siktas på Palace där mannen som har döpt sin senaste skiva till ett urskönt namn spelar, "En high 5 & 1 falafel" är namnet på skivan och han som gjort den är Timbuktu, så det blir nog att spana in han med en öl i handen, sen blir det lugn lördag, där kvällen spenderas på kronankällaren, där vi äter julbord med vännerna, dricker sprit och drar skrönor, precis som det ska vara....


"I sold my soul to rock n roll..."

Kommentarer
Postat av: Anna

...har bakat kärleksmums och bjuder laget runt. Hoppas att du har gjort dig av med dom där gräsligt gula tapeterna när dom ändå håller på och rumsterar om i din lägenhet ;)

2008-11-27 @ 23:38:21
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo... Jag vet precis hur det rimmade.. Det skrek väl dubbelmoral om hela grejen kanske, men jag pallar inte förklara vad jag tänkte då. Det var väl meningen att det skulle riktas personligen till någon som ständigt stampar på mig.. Du vet ju hur jag funkar.. En fot i klaveret och den andra på jorden.

2008-11-30 @ 10:51:45
Postat av: Anna

Jag vet hur du menar och jag håller med dig.. Men.. Den här gången togs det ett par kliv för mycket och jag surnade väl till lite. Klart att jag håller bloggen öppen för kommentarer men när "folk" lägger sig i saker som dom inte har en aning om, har jag väl rätt att bita av? Även om det inte såg så ut när jag skrev inlägget.. Face your own problems kunde ha blivit ett personligt och publikt "dra åt helvete och låt mig va-inlägg" men det har man ju inte mod till..

2008-11-30 @ 19:45:03
Postat av: Anna

Ja, jo, självklart. Visst slänger jag ur mig vad som grämer mig i bloggen, men vi släpper det här nu för det har redan blivit ett förstorat inferno om småbagateller som skrevs på msn häromdagen. Och hur lätt är det att tolka saker i skrift egentligen? Iaf på msn..

2008-11-30 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0