I´m watching you.

Oj då, jag har visst misat att blogga på ett tag, det blir så när man är gravt upptagen.
Men nu är jag igång igen..
Full fart på alla håll och kanter, guldet är bärgat efter en grym dag i Halmstad, och underbara hyllningar för grabbarna på Stortorget. Överallt i stan ser man Kalmar FF banderoller och det är gratulationer överallt och jag ryser varje gång jag ser det, och man minns tillbaka till Örjans Vall och stämningen som var, och man bara fick uppleva det igen, det regnade, det blåste, det var kallt men man mådde som en prins och det kändes aldrig farligt att mista guldet,. Kassaskäpssäkert as they say.
Ikväll är det fotbollsgalan och man hoppas ju innerligt att det blir några priser till smålänningarna, tuff konkurrans dock, men jag tror vi ska kunna nypa någon pokal, om inte annat så har vi den viktigaste, eller vi, Rydström verkar ju har bundit fast den med sina kärleksband. So what?
Så kvällen avnjuts i hennes soffa, men god mat och ännu trevligare sällskap.
Ain´t life good?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jääääääjjjjj!!! :D

2008-11-17 @ 19:43:25
Postat av: Anna

Det går trögt i blogglivet men jag hoppas att du har haft en fiiiine helg iaf :)

2008-11-25 @ 19:51:37
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0