Tear it up again.

Måndag morgon, återigen, det är inte skitkul. Men idag gick det något lättare, beger ju mig emot Cypern idag.
Så man studsade nästan upp, har jobbat tre timmar. Eller jobbat var ju också att ta i, jag var mest där och pekade lite.
Nu sitter jag hemma, lyssnar på Takida och packar. Dessa Takida, dom har etsat sig fast i mig. Deras spelning trollband mig verkligen, men det är väl så antar jag, att man måste se en livespelning för att skivorna ska bli ännu bättre. Det var precis så det blev för mig, man lyfter fram liveminnena nu när man hör låtarna. Och det är ganska trevliga minnen som rullas upp.. Man vill tillbaka. Som jag sa till en god vän när vi satt och gottade oss på Springbreak; "Så här skulle jag kunna sitta livet ut, goda vänner, pilsner, underbart väder och livemusik". Det finns inte mycket som slår det.
18.05 lyfter vi ifrån Växjö, dessförinnan blir det bil till flygplatsen. Nu ska jag packa vidare, städa lite och njuta ett uns av solen också...

"Hon är tuff som en tiger, mjuk som ett lamm, bytter alla håll och vänder bakofram.
Och för göra en lång historia kort, hon har gett mig ett tufft jobb"!

Ha en bra vecka, så ska jag göra vad jag kan där nere...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0