Ingen kickar fotboll som mig.

Ja det var ju träning i våran smått underbara sporthall i Påryd igår. En vanlig inomhus träning som för ovanlighetens skull startade med styrka. Inte riktigt min grej, behöver rulla lite boll och småjogga ett tag för att re ut styrka. Men det funkar ganska bra och förr eller senare fick mitt lag göra entré på sporthallsgolvet.
Vi sopade banan med dom flesta gängen, och jag likt en virtous snurrade friskt emellanåt och bjöd på granna strutar och viktiga sådana också. Sparade det mesta krutet till sista fight, då jag cykelsparken in en kasse ifrån halvplan, fick nästan i princip stående ovantioner. Alltid lika härligt.
Igår var en sån träning då allt funkade, men så jobbade jag ganska hårt ibland med. Det är bara att inse att hårt slit lönar sig även framåt. Dom orden ska jag ta med mig iår, för i år kommer inget vara sig likt på den gröna ängen vi alla kallar fotbollsplan.

Kommentarer
Postat av: #7

Riktigt gött att höra!!

2008-01-17 @ 11:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0