Glassig kvart.

Ja nu är renoveringen över, nytt överallt och jag är grymt nöjd.
Det blev schangdobelt, riktigt läckert. Ett splitter nytt bradrum men läckra duschväggar i glas, handdukstork och nytt handfat samt en ny toastol. Köket är kaklat, en ny spis, kyl/frys och läckra skåp, Sen har det målats om i själva rummet, ah, det e top notch!
Ganska perfekt såhär innan julen, även om jag numera har två boenden då jag bor hos Henne ibland med.
Lite tvetydigt har det blivit dock, när renoveringen pågick så var jag sambo, men nu när allt är klart så vill man ju gräna spendera lite tid här hemma också, och då blev sambolivet ett minne blott, men jag kommer vara där mycket, och vi här.
Sånt löser sig alltid, även om jag känner mig lite dum som "flyttat" hem, men jag känner inte så.
Jag har två boenden och det känns kanske lite tidigt att bli sambo, men det lockar givetvis.
Och sen så är ju julen oss i hasorna, bara två dagar kvar till självaste julafton, inget jag längtar till dirket, det är verkligen inte som förr, när man var liten och det kom pallvis med julklappar, man var helt uppspelt månader innan själva slaget.
Men nu är det mest jobbigt, stimmigt och ett jäkla pass, nja julen kan man vara utan. Fast samtidigt kan det vara mysigt i rätt sällskap, sen har vi juldagen, då blir det ju endel fest.
Så det har väl sina för och nackdelar, men så är ju livet i sitt hela också.
27e blir det Kallekrona, The Bones distar upp i Telenor Arena, ett sjulhelvetes gäng är ihop samlat, ölen på kylningen och laddet på max. Det blir åka av, precis som det ska va!

god jul på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ojoj, det låter glitter och glam om din lägenhet tycker jag ;) Bravo!



Och tack igen :) Hoppas att du såg mitt cred-inlägg till dig åxå :D

2008-12-22 @ 17:40:56
Postat av: B-G

God Jul Stene.

2008-12-23 @ 20:20:10
URL: http://godfather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0